Hotell Apollo, Mumbai

Aah, sitter nyduschad har i ett litet krypin i en valdigt marmor-ig och modern hotellounge som inte alls andas backpackertrip. Det gor inte heller priset... Men vi har verkligen behovt denna natt har for att vila upp oss efter igar. TV, roomsevice, inkluderad frukost, taxitur (vart?!) och vasterlandsk dusch! En dusch som var jatteskon i borjan men som ju langre tiden gick bara blev varmare och varmare. Gissar pa att Julia har ett helvete i den nu...
Nu ar mina avtalade tjugo minuter framfor datorn slut, sa jag far springa tillbaka upp pa rummet och packa ihop mina saker!
Tack for alla fina kommentarer, det starker valdigt mycket! Saknar er mycket.

PUSS OCH KRAM, Maria


Kommentarer
Postat av: Lars

indien:D Random land! hittar ingen karta på var ert hotell ska finnas.. Är det i colaba eller något sådant?? Det blir jäkligt kul och spännande att läsa om eventuella bravader! Ett tips i mumbai är att käka på food in på colaba causeway, vadsomhelst som slutar på afghani, typ chicken afghani är snorbra, ostnaanet är fint också! Åk till victoria terminus och skaffa en guidead tur med ngn taxi, det kan vara rätt kul.. åkte själv med en tjock, skäggig sikh som antagligen hade fler bokstavsdiagnoser (bl a tourettes) än fingrar på händerna. hittar ni en sån, som dessutom heter bali the great, så betala överpriset och åk runt, det är kul:D Eftersom ni är kvinnor kan ni dessutom försöka bli uppraggade av ngn snubbe på Leopolds som rekryterar västerländska söta statister till bollywoodfilmer, träffade flera tjejer som blivit tillfrågade sånt osv... bada inte i chowpatty, det är snuskigt!

2010-03-03 @ 17:44:06
Postat av: Mamma Eva

Ni har varit jätteduktiga på att fixa det för er. Det känns att ni repat mod nu. Själv börjar jag vänja mig vid tomrummet efter dig, min lilla prinsessa, Maria. Jag är mycket stolt över er båda. Kramar från mamma Eva

2010-03-03 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0