Mumbai

Jag har svart att samla mig och satta ord pa vad jag kanner i skrivande stund. Vi har ju tagits ner pa jorden, skulle man kunna kalla det. Jag hor bakom mig att Julias hander dansar extremt mycket lattare och snabbare over tangentbordet, sa jag later henne gora grovjobbet idag. Sa sitter jag har och myser fram ett lite kortare inlagg... 
Nu efter att vi fatt vart rum (som jag skule vilja kalla pefekt for vara behov just nu!) och tagit en nap, kanner vi oss iallafall manskliga igen. Och det faktum att vi nu erkant for bade oss sjalva och for varandra att allt pa denna resan inte kommer vara helt fantastiskt och alldelles ultimat hela tiden, sa kanns allt lite lattare. Nu gor vi bara det basta vi kan av Mumbai.
Vilket betyder att vi lamnar stallet snarast mojligast! Inte sa tufft kanske... Nu kanner vi jattestrakt for att aka ner till Goa! Det kanns bara helt ratt nu - forhoppningsvis en lite lat(t)are tillvaro. Sa vi ska snart ut och shoppa tagbiljetter tankte vi.
Detta var nog mitt livstecken for denna gangen, nu ska vi ut och svettas igen!

Poouz pa er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh flickor..förstår ni va ni gett er in på!? Jag avundas er som är så modiga och har så mycket spännande, läskiga, underbara och omtumlande upplevelser framför er. Jag tänker läsa här om allt ni hittar på och är med om..så känns det nästan som man är med på ett hörn.

Bara ni ser efter varandra så är jag säker på att ni fixar nästan vad som helst.

massor med kramar

/Caroline

Postat av: Mamma Eva

Hej Töser!

Jag vet att ni försökt förbereda er på chocken. Det här är väl bara för mycket av allt. Ge det några dagar, så tror jag att ni kan börja fascineras och njuta av allt det nya. Det låter som en bra idé att åka till Goa. Där kan ni nog få en lightversion av Indien. Det ska vara ett underbart äventyr och inte ett hårt jobb.

Många pussar och kramar

/Mamma Eva

2010-03-01 @ 17:40:40
Postat av: Oscar

För att fullfölja inlägget hade jag gärna sett en bild också, men det får gå för denna gång. Jag tar det som en nybörjarmiss. Jag ser verkligen fram emot att följa er blogg och hoppas att nästa inlägg är av lyckligare sort. Vi kan väl snacka lite över msn eller skype snart så kan jag berätta om ett sätt att lagra bilder i originalformat över internet.

Annars så kan jag berätta att vi numera besitter en mycket fin lägenhet som sakta men säkert kommer i ordning.

KramPuss



//Oscar

2010-03-02 @ 16:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0